Συστάσεις

Καλησπέρα!

Αρχικά, για να μην υπάρχουν παρανοήσεις, να εξηγήσω ότι αυτό το ιστολόγιο δεν αποτελεί ιστολόγιο κανενός Συλλόγου, αλλά είναι προσωπική πρωτοβουλία και επιθυμία μου :) .


Είμαι η Νάντια και είμαι ασθενής με Πολλαπλή Σκλήρυνση εδώ και 18 χρόνια. Σκοπός της δημιουργίας αυτού του τόπου διαδικτυακής συνάντησης με άλλους συνασθενείς μου είναι να υπάρξει αλληλεπίδραση μεταξύ μας, να ανταλλάσσουμε πληροφορίες, τις ιστορίες μας-γιατί όλοι χρειαζόμαστε να μιλάμε χωρίς να μας κρίνουν-να λέμε την άποψή μας χωρίς λογοκρισία, να επικοινωνούμε ό,τι μπορεί να γνωρίζει ο καθένας μας, να μαθαίνουμε, να γινόμαστε καλύτεροι και να λειτουργούμε ΜΑΖΙ! Γιατί μόνο ΜΑΖΙ μπορούμε να πετύχουμε κάτι ουσιαστικό! 


Δεν απευθύνομαι μόνο σε παλιότερους ασθενείς, αλλά και σε νέους ανθρώπους που μόλις έκανε την εμφάνισή της η "φίλη" μας-γιατί φίλη μας είναι ;)- και αισθάνονται μπλοκαρισμένοι, χαμένοι, μπερδεμένοι. Θέλω να γίνουμε μία όμορφη παρέα και να συνεργαζόμαστε, να ομορφαίνουμε τις μέρες μας με νέες ιδέες, νέες δραστηριότητες!

Να σας το πω πιο απλά; MS...rocks! αρκεί να το δούμε έτσι και αυτό θα δοκιμάσουμε να κάνουμε ΜΑΖΙ!
Θα μου πεις γιατί το ονόμασα ΜηSκας!....γιατί η ζωή είναι πολύ όμορφη για να μας τη χαλάει η σκλήρυνση ή η κάθε απροσδόκητη δυσκολία που συμβαίνει, είναι επιλογή μας η ζωή μας και χρειάζεται να μάθουμε να πραγματώνουμε τη σκέψη μας! Γιατί μπορούμε! Το μόνο που χρειάζεται είναι ΑΓΑΠΗ, αγάπη και γνώση. Η γνώση σώζει, γι αυτό, άλλωστε, υπήρξε και απαγορευμένος καρπός :)  Αλλά αυτό είναι μία άλλη συζήτηση που ελπίζω να κάνουμε παρακάτω.



Σχόλια

  1. Ειχα την τύχη να γνωρισω την Νάντια σε κάποια δύσκολη στιγμή της ζωής μου. Μου έδωσε δύναμη, θάρρος και ελπίδα. Μα πάνω από όλα μου έκανε "ενεση" στην αυτοεκτίμησή μου, που εκείνη την στιγμή βρισκόταν στα τάρταρα! Μία τονωτική και συγχρόνως αρεστή "ενεση". Μια "ένεση" που την χρειαζομαι ακόμη και τώρα, τρία χρόνια μετά την πρώτη γνωριμία μας. Κάθε φορά είναι σαν την πρώτη φορά. Παρότι είμαι πολύ μεγαλύτερή της, αυτή με καθοδηγει. Πιστεύω στο "μαζι κατορθώνουμε σπουδαία πράγματα". Να ειναι παντα καλά και να βγαινει πάντα κάτι ωραίο από το μέσα του εαυτού μας. Την ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο