Θα σας πω την αλήθεια. Κοιμόμουν όταν άλλαζε ο χρόνος και έρεε το αλκοόλ άφθονο και κοβόντουσαν βασιλόπιτες και μοιράστηκαν τα φλουριά. Ναι, κοιμόμουν! Το απίστευτο είναι ότι είναι και πάλι 2018 και πάλι 1 Ιανουαρίου -καλό μήνα!- και πάλι ο χρόνος άλλαξε! Χωρίς αλκοόλ, χωρίς βαβούρα, χωρίς πίτες, χωρίς φλουριά, χωρίς selfie και κοινοποιήσεις. Γιατί ο χρόνος είναι ανθρώπινη εφεύρεση, δεν υπάρχει στην ουσία. Απλώς χρειαζόμαστε κάτι να ορίσουμε το άγνωστο μέρος στο οποίο ζούμε ;)
Έχουμε και το φλουρί...Ένα ασημοτυλιγμένο νόμισμα που αποφασίσαμε ότι θα καθορίζει ποιος θα είναι τυχερός αυτή τη χρονιά. Μα τι εφεύρεση! Πραγματικά εντυπωσιακό! Και σε κάθε σπιτι μία νέα βασιλόπιτα, ένας νέος τυχερός ε; Καταπληκτικό! Αν σε κάθε σπίτι κέρδιζε κι ένας  άλλος το φλουρί, τότε θα είχαμε μία στρατιά τυχερών! Για σκεφτείτε ;) Πώς θα σας φαινόταν αν αντί για φλουρί και πίτα σε κάθε σπίτι μοιράζαμε ρούχα, παπούτσια, φαγητό σε ανθρώπους που δεν έχουν;; Πόσοι τυχεροί θα υπήρχαν τότε! Θα ήμασταν όλοι εμείς τυχεροί κι εκείνοι που θα έπαιρναν αυτό που δεν έχουν κι εμείς που θα μοιραζόμασταν τα πράγματά μας μαζί τους! Θα ήταν αληθινή μαγεία η νέα χρονιά!!!
Θα μου πείτε "Τι; Κοιμόσουν; Μα δε γιόρταζες;". Γιόρταζα. ναι, γιόρταζα το σώμα μου. Γιατί έχω Σκλήρυνση και αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ πάντα να ξενυχτάω, πάντα να πίνω, πάντα να βγαίνω. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν φορές που η βαβούρα μοιάζει με σφυρί που σφυροκοπά τον εγκέφαλό μου και πονάει. Υπάρχουν στιγμές που τα πόδια λυγίζουν και αρνούνται να βυθιστούν σε γυαλιστερά παπούτσια, προτιμούν ένα ζευγάρι ζεστές κάλτσες. Υπάρχουν στιγμές που επιλέγω να ακούσω το σώμα μου, και το σώμα μας πρέπει πάντα να το ακούμε! Η Σκλήρυνση είναι η φωνή του σώματός μου. Με μαθαίνει πόσο μπορώ και πόσο αντέχω, με μαθαίνει να νοιάζομαι για εμένα, να σέβομαι τις ανάγκες μου! Και η ανάγκη μου ήταν να ξεκουραστώ :) Ας μην πήρα φλουρί, ας μην ήπια σαμπάνια. Σήμερα ξύπνησα και αντίκρυσα μία νέα μέρα, πιο ξεκούραστη για να την κατακτήσω και πιο ήρεμη για να κάνω όσα θέλω :). Δεν είναι ντροπή ούτε απελπισία, απελπισμένος είναι μάλλον εκείνος που έχει ανάγκη πάντα να χάνεται μέσα στο πλήθος και τα στολίδια. Να σέβεσαι τον εαυτό σου είναι κατόρθωμα και εύχομαι ολόψυχα σε όλους σας να αγαπάτε και να σέβεστε το σώμα σας. Να το φροντίζετε ουσιαστικά, να το κάνετε δυνατό για να αντέχει!

Σας εύχομαι μία όμορφη χρονιά με υγεία, με αγάπη, με ειρήνη και δύναμη για να κάνουμε τις μέρες μας καλύτερες!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο