Μπορώ να απολαύσω το σεξ
κι ας έχω ΠΣ!
(από σχετικό άρθρο στο MS News Today)
Της Kim Dolce—1 Ιουνίου 2017 

Αν σκέφτεστε το σεξ το ίδιο όπως εγώ, τότε για αρχή σίγουρα η σκέψη σας πηγαίνει στις παλαιότερες στιγμές, τις «καλύτερες μέρες». Ακόμα κι αν ήταν στα πρώτα στάδια της νόσου ή ακόμη νωρίτερα, πριν την εμφάνιση της ΠΣ, οι αναμνήσεις κάποιες στιγμές με πονούν. Κάποτε τα γυναικολογικά μου λειτουργούσαν κανονικότατα. Για μένα και το σύντροφό μου το σεξ  ήταν σκέτη απόλαυση, ένα μαγικό ταξίδι στο φεγγάρι. Πόσο πιο απλή έμοιαζε να είναι η ζωή!
Η ζωή στο παρόν
Προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι είμαι ακόμη λειτουργική και να εστιάσω στο «τώρα». Τίποτα δεν θα είναι όπως ήταν κάποτε. Σε όλα αυτά τα χρόνια έχουν συμβεί γεγονότα που μου άλλαξαν τη ζωή, σύντροφοι ήρθαν και έφυγαν. Είναι αυτή η γλυκόπικρη νοσταλγία, το παράπονο, η θλίψη  που αιωρείται και με προκαλεί να κοιτάζω πίσω, αντί να εστιάζω σε αυτά που συμβαίνουν σήμερα. Συχνά φτάνω στο σημείο να νιώθω αδρανής, να σκέφτομαι το παρελθόν και να μην μπορώ να κάνω τίποτα. Στην αρχή έπεισα τον εαυτό μου ότι οι μέρες της διέγερσης και της ικανοποίησης έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Δεν είναι,όμως, καθόλου αλήθεια. Μπορώ να έχω και διέγερση και ευχαρίστηση, δεν είναι άπιαστο όνειρο!
Η δυσλειτουργία μπορεί να πάρει διάφορες μορφές, είτε για λόγους σχετικούς με την ΠΣ είτε και χωρίς να ευθύνεται η νόσος. Η βλάβη στους νευρικούς ιστούς της σπονδυλικής στήλης θα μπορούσε να είναι μία αιτία. Για πολλούς από εμάς η κόπωση και η συνοδός αυτής κατάθλιψη είναι αρκετοί λόγοι για να μας αποτρέψουν να αφεθούμε στην αγκαλιά του συντρόφου μας και να ζήσουμε στιγμές ερωτικού πάθους. Ακόμα κι αν δεν έχουμε διάθεση, ή δεν μπορούμε πια να έχουμε οργασμό, πάντοτε έχουμε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε νέες τεχνικές. «Πενία τέχνας κατεργάζεται», λένε. Αλλά θα πούμε περισσότερα σχετικά παρακάτω. Ας μιλήσουμε για τα συμπτώματα.
Το μούδιασμα από μόνο του είναι ένας καθοριστικός παράγοντας. Πρόκειται για μούδιασμα σε ένα μόνο μέρος του σώματος ή μερικό μούδιασμα σε διάφορα σημεία, όπως στη δική μου περίπτωση; Τότε είναι πιθανό να έχετε προσπαθήσει να σχεδιάσετε στο σύντροφό σας ένα χάρτη με τα σημεία αυτά στο σώμα σας. Βέβαια, είναι αρκετά δύσκολο όσο καλά και να το σχεδιάσεις, ο σύντροφός σου να μην αγγίξει εκείνα τα σημεία που σε πονούν ή δεν τα νιώθεις. Κι εγώ συχνά την ώρα των προκαταρκτικών φωνάζω από πόνο. Εγώ το συνήθισα, αλλά δεν είναι εύκολο.  Απλά και μόνο επειδή κάτι έγινε συνήθεια, δε σημαίνει ότι δε θα σε ενοχλήσει ποτέ ή ότι θα σταματήσεις να νιώθεις την ενόχληση. Αλλά αν σκεφτείς ότι κρατάει κάποια δευτερόλεπτα ενώ όλη η υπόλοιπη διαδικασία είναι μια χαρά, χαλάλι! Ο πόνος δε μου είναι άγνωστος, έχω περάσει χρόνια να κάνω ενέσεις στον εαυτό μου και δεν ήταν ευχάριστο. Τουλάχιστον χρωστάω στον εαυτό μου να απολαμβάνω τρυφερές στιγμές, ακόμα κι αν κάποια στιγμή πονάω. Ακούγεται παράξενο; Μα ζούμε με μία παράξενη και απρόβλεπτη ασθένεια! Η απελπισία και η απογοήτευση δεν πρόκειται να το κάνουν πιο εύκολο. Είναι ώρα να σταθούμε στο ύψος μας, να παλέψουμε τη νόσο αυτή και να αναζητήσουμε τη χαρά της ζωής!

Τι έκανα λοιπόν;
Σκέφτηκα τη ζωή σαν να ήμουν ο Νίο στο Matrix, πήρα το κόκκινο χαπάκι και αποφάσισα να μπω σε μία εναλλακτική πραγματικότητα, μία άλλη οπτική της ζωής. Σε αυτή την πραγματικότητα απάλλαξα τον εαυτό μου από την παλιά μου σεξουαλικότητα κι ανακάλυψα μία νέα σεξουαλικότητα σε μένα! Και αυτό ήταν και το "κλειδί" για καινούρια, ανανεωμένη και διαφορετική χαρά στη ζωή μου. 
Το επόμενο βήμα ήταν η εκ νέου εξερεύνηση και ο πειραματισμός. Να μερικά από όσα ανακάλυψα στην εξερεύνησή μου:
Απολάμβανα να είμαι εγώ από πάνω, αλλά έλα που τα πόδια μου είναι πια αδύναμα να με στηρίζουν; Κι όμως. Στο διαδίκτυο θα βρείτε ερωτικά βοηθήματα, όπως είναι η κούνια, έχει κοντά πόδια και μια τρύπα στο κέντρο του καθίσματος, ώστε να μπορώ να είμαι και πάλι από πάνω όσο στηρίζονται τα πόδια μου!
Δοκιμάσατε ποτέ να δεθείτε, κυρίες μου; Kinky ακούγεται, αλλά στη δική μας περίπτωση τα δεσμά βοηθούν τα πόδια με σπαστικότητα να μην κινούνται. Ακόμα και παλιές ζώνες μπορεί να αποδειχτούν χρήσιμες, σαν μία πιο οικονομική λύση.Έχοντας βγάλει το ζήτημα της σπαστικότητας των ποδιών από το μυαλό σας, είστε ελεύθερες να επικεντρωθείτε σε άλλα πράγματα εκείνη τη στιγμή.
Μπορείτε ακόμα να δοκιμάσετε να επιμείνετε στις παλαιότερες περιοχές που έχουν μουδιάσει, είτε ασκώντας περισσότερη πίεση, είτε αυξάνοντας το ρυθμό κίνησης. Φυσικά και οι ερωτικές ταινίες είναι ένα βοήθημα, επίσης. 

Η ασθένεια αυτή μας αλλάζει με εκατοντάδες τρόπους. Ας μη θυσιάσουμε την ερωτική μας φύση στο βωμό αυτών των αλλαγών! Η καλύτερη εκδίκηση είναι να συνεχίσουμε να λειτουργούμε ερωτικά σαν να μην έχει αλλάξει κάτι! Είναι δική μας η ζωή και το σεξ είναι αναπόσπαστο κομμάτι της!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο