Ετοιμαζόμουν να αποδεχτώ ότι έχασα την όρασή μου και σήμερα ετοιμάζομαι να τρέξω 
τη διαδρομή των 5 χλμ. για την ΠΣ!
της DEBBIE CLARKE
23 February 2018

Πριν από 8 μήνες η Shirley Reise παρέλυσε από το στήθος και κάτω και έχασε την όρασή της, καθώς πρόκειται για μία πολύ επιθετική μορφή της ΠΣ. Αλλά σήμερα όλα είναι διαφορετικά. Μοιάζει σχεδόν απίθανο, αλλά είναι αληθινό.
 Όλα ξεκίνησαν όταν η Shirley ξεκίνησε ισχυρές δόσεις ενός φαρμάκου που της άλλαξε τη ζωή. Και δεν είχε μόνο την υποστήριξη των συναδέλφων της και του γιου της, αλλά και του πόνι του γιου της, το οποίο ήταν ο ακρογωνιαίος λίθος σε όλη τη θεραπεία.
Όπως δήλωσε η Shirley,  «Το Μάιο του 2017 διαγνώσθηκα με μία πολύ επιθετική μορφή Πολλαπλής Σκλήρυνσης. Δούλευα σε ιπποκομείο και παράλληλα φρόντιζα το γιο μου Joseph και ξαφνικά βρέθηκα να έχω παραλύσει από το στήθος και κάτω και τελικά να καταλήξω τυφλή». «Πέρασα το καλοκαίρι στο νοσοκομείο κάνοντας διάφορες μαγνητικές και πολλές παρακεντήσεις για να  μπορέσουν να εξακριβώσουν τον τρόπο που λειτουργεί η ασθένεια. Ο εγκέφαλος και η σπονδυλική μου στήλη ήταν καλυμμένοι από εστίες. Αποτέλεσμα ενός υπέρ- ενεργητικού ανοσοποιητικού που κατέστρεφε τη μυελίνη στον εγκέφαλο και στη σπονδυλική μου στήλη».
Και συνεχίζει, «Ολόκληρη η εμπειρία ήταν εξαιρετικά τραυματική τόσο για εμένα, όσο και για το γιο μου. Υπήρχαν στιγμές που μπορούσα μόνο να αγγίξω το πρόσωπό του για να καταλάβω ότι ήταν εκεί. Από τότε έχω ξεκινήσει εγχύσεις με το φάρμακο που είναι γνωστό ως Tysabri και ουσιαστικά άλλαξε την ποιότητα της ζωής μου, ξαναέγινε σχεδόν φυσιολογική. Τώρα πια τρέχω, ιππεύω και ελπίζω να έχω και την ευκαιρία μου στο ντρεσάζ (η εκγύμναση αλόγων)».
Σύμφωνα με όσα είπε η Shirley, υπήρξε ένας καθοριστικός παράγοντας που βοήθησε στην κατάστασή της, «Κατά τη διάρκεια της έξαρσης της ασθένειάς μου, η ουσιαστική θεραπεία μου ήταν το πόνι του γιου μου, η Winnie». «Όσο τα πόδια μου δεν ήταν λειτουργικά, οι φίλοι και η οικογένειά μου με μετέφεραν στον αγρό πίσω από το σπίτι. Εκεί, η  Winnie  χαιρόταν πάντα που ήμασταν παρέα, έκανε κόλπα ή απλώς καθόταν δίπλα μου. Καταλάβαινε ότι είμαι ευάλωτη και απολάμβανε να μου κάνει παρέα και να με κρατάει ήρεμη. Με βοήθησε πάρα πολύ στη διαδικασία αποθεραπείας μου και στην επανένταξή μου με την ομάδα του νοσοκομείου».
Η Shirley πρόσθεσε, «Αποφάσισα να συμμετάσχω στη διαδρομή των 5χλμ. στο Μαραθώνιο του Εδιμβούργου για την ΠΣ, γιατί η ανάκτηση της όρασής μου και ότι μπορώ και πάλι να περπατάω άλλαξαν τελείως τη νοοτροπία μου. Ήθελα να κάνω κάτι όχι μόνο για να μαζέψουμε χρήματα για την Κοινότητα των ασθενών με ΠΣ, αλλά και για να θέσω τον κόσμο σε εγρήγορση, να μάθει ο κόσμος περισσότερα για την ΠΣ. Άλλωστε, ξέρω από πρώτο χέρι ότι δεν ήθελα ποτέ να μάθω τι είναι η ΠΣ». Τη Shirley θα στηρίξουν οι συνάδελφοί της παίρνοντας μέρος στη διαδρομή μαζί της!
Όπως δήλωσε η Angela Hamilton, υπεύθυνη στην Υπηρεσία Επανένταξης στην Αγορά Εργασίας: «Αφού διαγνώσθηκε η Shirley με ΠΣ, κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε για να επιστρέψει στη δουλειά και συγχρόνως, αισθανθήκαμε ότι θέλαμε να συμμετάσχουμε και στο Μαραθώνιο μαζί της. Θέλουμε όλοι να τη στηρίξουμε και ανυπομονούμε για το γεγονός».
Η Shirley είπε ότι και η Winnie θα είναι εκεί τη μέρα του Μαραθώνιο. «Θα είναι καταπληκτικό να είναι εκεί μετά από την πολύτιμη βοήθειά της! Επιπλέον, η παρουσία της εκεί εκτίναξε τις χορηγίες».
Η Gemma Cowan, η επικεφαλής των χορηγιών δήλωσε ότι είναι περήφανοι που η Shirley θα συμμετάσχει στο Μαραθώνιο με σκοπό να συλλεχθούν πόροι για τους ασθενείς με ΠΣ, μία τόσο απρόβλεπτη και ξεχωριστή για τον καθένα ασθένεια. Όπως υποστήριξε, άτομα όπως η Shirley βοηθούν στη συλλογή πόρων για τη συνέχιση των ερευνών ώστε να βρεθεί η κατάλληλη θεραπεία για τον κάθε ασθενή ξεχωριστά.
(το άρθρο είναι από το MS News Today)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο