Η σημασία της έγκαιρης αντιμετώπισης των αλλαγών στα συμπτώματα της ΠΣ

Jessie Ace avatar

της Jessie Ace | 

31 Days of MS, MS episode, certainty, gratitude, unique, symptoms, the circle, affirmations, fatigue, depression, progress, presentable, disclose, dog, temperature, end of the year, uncertainty, online community, conflict, bloated, enabled, caffeine

Ένα μυρμήγκιασμα περιπλανήθηκε στην σπονδυλική μου στήλη μέχρι τον πισινό μου.

"Τι στο καλό ήταν αυτό;", αναρωτήθηκα.

Μόλις έσκυψα το κεφάλι μου μπροστά , ξανά το ίδιο!

"Χμ..αυτό είναι περίεργο!"

Κάθισα στο κρεβάτι μπερδεμένη. Ήμουν βέβαιη ότι το είχα ξανανιώσει αυτό πριν χρόνια.

Αναρωτιόμουν συνέχεια αν είναι υποτροπή.

Όσοι έχουμε Πολλαπλή Σκλήρυνση αναρωτιόμαστε πολύ συχνά αν κάτι που αισθανόμαστε είναι υποτροπή ή όχι. Ό,τι αισθανόμαστε και είναι διαφορετικό από ό,τι συνήθως γεννά αυτόματα αυτή την ερώτηση.

Φοβήθηκα, το παραδέχομαι, και κάλεσα τον γιατρό μου. Δεν ήθελα να τον ακούσω να λέει ότι έχω υποτροπή. Τελευταία ένιωθα μεγάλη εξάντληση, δεν άντεχα άλλο.  Έλεγα στον εαυτό μου ότι είναι εξαιτίας του κρύου.

Πέρασαν εφτά ημέρες και δεν έκανα κάτι για αυτό. Αναζητούσα κάτι να με αποσπάσει από την ανησυχία μου και έπεσα με τα μούτρα στην δουλειά. Ένα πρωί, ανέφερα στον σύζυγό μου ότι αυτό το περίεργο μυρμήγκιασμα έρχεται και φεύγει ακόμη. Κατευθείαν μου έδωσε το τηλέφωνο στο χέρι και μού είπε να πάρω τον γιατρό μου καλού κακού.

"Θα τον πάρω μετά", είπα αφού φοβόμουν μήπως ο γιατρός μού πει ότι είχα όντως υποτροπή και ότι θα χρειαζόταν να ξεκινήσω και πάλι τις ενέσεις. Δεν ήθελα με τίποτα. Σε καμία περίπτωση δεν θα ξαναέκανα ενέσεις! Δεν έχω την δύναμη να το ξαναπεράσω αυτό!

"Τζες, σταμάτα να το αναβάλει και κάλεσέ τον! Φτιάχνεις ιστορίες με το μυαλό σου που δεν ισχύουν και αυτό σε επηρεάζει. Το βλέπω στα μάτια σου", έλεγε κι είχε δίκιο. Το μισώ όταν έχει δίκιο.

Και κάλεσα τον γιατρό. Όπως πάντα περίμενα ότι θα είχε αναμονή στην τηλεφωνική γραμμή. Αλλά προς έκπληξή μου απάντησε αμέσως!

Αφού τού εξήγησα ακριβώς τι είχα αισθανθεί κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν ήταν υποτροπή. Ανακουφίστηκα! Ήταν ένα σύμπτωμα  που είχα ξανανιώσει, ένα σύμπτωμα που κατά καιρούς έρχεται και φεύγει. Όλα έδειχναν ότι δεν ήταν μια υποτροπή αλλά κάτι που συνέβη και πέρασε. Με ευχαρίστησε που τον ενημέρωσα και είπε ότι αυτά τα "μικρά" πρέπει να τα αναφέρουμε ώστε να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα της κατάστασης και να ξέρουμε πώς θα τα χειριστούμε στο μέλλον.

Έμαθα ότι πάντα είναι προτιμότερο να ενημερώνουμε τον ειδικό για οτιδήποτε μεταβάλλεται.

Φτιάχνουμε με το μυαλό μας ιστορίες που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και καταλήγουμε να αμφισβητούμε τα πάντα. Περνάμε μέρες. εβδομάδες ή και χρόνια σε έναν φαύλο κύκλο ανησυχίας και άγνοιας και, τελικά, όταν φτάσουμε στα όριά μας αποφασίζουμε να χειριστούμε το πρόβλημα. Στην ουσία εμποδίζουμε τον εαυτό μας να προχωρήσει καθυστερώντας την αντιμετώπιση αυτού που μας συμβαίνει.

Η αποστολή μας είναι να είμαστε γενναίοι. Να ανταποκρινόμαστε σε ό,τι μας προκάλεσε ανησυχία. Να κάνουμε την συζήτηση που φοβόμαστε, αλλά ξέρουμε ότι πρέπει. Να καλέσουμε τον γιατρό μας. Να κάνουμε ό,τι χρειάζεται και να μην το αναβάλλουμε Μην διστάζουμε. Να παίρνουμε απαντήσεις από τον ειδικό, να νιώθουμε πιο ήσυχοι!


*το άρθρο αναρτήθηκε στην παρακάτω διεύθυνση
www.multiplesclerosisnewstoday.com


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο